Дачия Форум

Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial

Хечбек

Мнениеот Dragan_Trial » Сря Юни Сря, 09 Юни 2010 20:39:32 +0000, 2010 8:39 pm

Здравейте отново,

Отдавна не съм писал как се развива колата ми, но това е така от една страна, защото изкарах една невероятна седмица на гръцкия остров Zakynthos (снимки), а от друга - защото в момента е разгара на последната сесия в живота ми (ако взема всички изпити де).

Първото нещо, което направих, беше да запечатам открилата се заради драскотината на шофьорската врата ламарина. Тъй като не смятам да пребоядисвам целия детайл заради това нелепо нещастие - помолих приятелката ми да купи един лак за нокти (1,00лв) с цвят, подобен на синия цвят на Sandero-то, и свършихме това благородно дело. Може би не стана перфектно, но със сигурност е по-добре, отколкото да го оставя така и да започне да гноясва. Ето снимките, но имайте предвид, че светкавицата доста подсилва ефекта от разликата в цветовете. Като е мокра колата си личи най-много, особено на слънце, дори когато си с невъоръжено око - но, това е - няма да стои все нова.

Знаейки, че втората част от ника ми (Trial) е всъщност екстремен стил в колоезденето, ще разберете че всъщност лятно време ходя на работа основно с велосипед. В един момент реших, че пасивния вело-сезон е приключил, и че е време да заредя отново bike-а. Приятно изненадан останах от това, че успявам да превозвам единия от велосипедите си (по-големия) заедно с още три пасажера в колата. Просто Scott-чето все едно за там е правено - снимки.

Тъй като проблемът със стичащата се остатъчна вода при движението на оригиналните чистачки изключително много ме дразнеше, свърших следната работа - закупих си един брой китайска чистачка с дължина 600мм (7 лева) и един брой китайска чистачка с дължина 475мм (4,5 лева). С тази комбинация стичащата се вода е значително по-малко (почти нищо не се стича), а загубата на изчистено пространство от дясната страна на челното стъкло е едва 12,5мм, което реално не се забелязва. Е, все пак проблемът не е отстранен докрай, но ... не ми се иска да променям началното положение на дясната чистачка поради аеродинамични и естетични причини! :) Ето снимчиците на чистачките от Илиянци! Удивително е, че дори и тези евтини китайски чистачки с благозвучното име Mitutoyo чистят превъзходно без дерюги и други забележки.

Следващото интересно събитие беше второто зареждане на резервоара догоре. Побра 48 литра (предишния път събра 49 литра - карам наистина до ръбчето на резервата :) ), което ми се струва напълно нормално. Това е смятано до първото щракане на пистолета за гориво - не съм фен на пълненето "до капачката". За мен дилемата - "колко е обемът на резервоара" не съществува. По-интересното обаче е следното:
Моята по борд компютър ми показва среден разход 3,8 л/100км в града, което си беше ясно, че няма как да е точно. На база "от пълен резервоар до празен резервоар", разхода ми е 4,44.

Ето ги и точните стойности:

1. Борд компютър: изминати километри - 1082км, изразходвано гориво - 41,8л, среден разход - 3,8л/100км.

2. Дизелоколонка: изминати километри (няма от къде другаде да ги взема) - 1082км, сипано гориво според брояча на колонката (ЕКО на бул. България) - 48,18л, среден разход = (48,18:1082)*100=4,44л/100км.

Някъде ми се губят 6,38 литра, но не знам дали са останали в борд компютъра или в ЕКО!

По-редно е да се смята, че съм изминал 1093км, а не 1082км, защото 11км след като занулих дневния километраж ми направи впечатление, че другия километраж, който смята средния разход и скорост се занулявал отделно - но едва ли съм изхарчил 6 литра за тези 11 километра!
Независимо, дали разходът ми е 4,44л/100км или 3,8л/100км - това си е много добро постижение според мен, особено на фона на 12л/100км с голямото Пежо преди няколко месеца.
За неверующите разбира се - има снимков материал.

След като на 12.04.2010 поръчах хромиран накрайник за ауспуховата тръба и мрежа за дребни вещи в багажника от AutoFrance3000 на ул. Резбарска 5 (София), няма и два месеца по-късно (днес 09.06.2010) получих аксесоарите. Всъщност съм много доволен, че лека полека се откъсвам от Лада-тунинга (не че съм спрял инвестициите по Ладата де) и не си купих някакъв си накрайник от TuningMania - този си има указание на монтаж (режат се 40мм от края на ауспуховата тръба и накрайника се заварява с 25мм припокриване), както и хомологация точно а моята кола - баси якото. Вярно, че струва 30,53лв, а не 15лв - но пък мен си ме кефи точно така. :) Другото аксесоарче, което си купих е мрежичката за дребни вещи в багажника - още от времената на активното софийско дрифтене с Ладата ме дразнят всякакви подскачащи, плъзгащи се и удрящи се по стените предметчета в багажника. Мрежичката също има указание за монтаж - хахаха, а и си пише Sandero. Освен това е имало забавяне с производството и двете неща са произведени през месец май 2010та година - специално за мен - голям кеф. Мрежичката струва 30,28лв.
Тук е и очакваната порция снимки. Това е мрежичката в действие. Тук можете да сравните как изглежда колата "без" и "с" накрайник на ауспуха.

Засега това са новините около Dacia-та, навъртях и вече 2400км и мисля съвсем скоро да ходи до сервиза за смяна на двигателно масло и монтиране на накрайника на ауспуха.

Не си мислете, че съм забравил за глупавото ми решение за резервната гума - напротив, дори вече съм си купил 15 черни чувала. :)

Ето и актуализираният файл с разходите по колата.

Поздрави.

П.П.: Влезнах малко в кореспонденция с един колега от Германия със Sandero като моето, което е с монтиран спортен въздушен филтър K&N 33-2864 и чиптунинг Race Chip 107hp, 266Nm. Тези дни, като избистрим още малко темата, ще ви преведа отговорите му.
Местоположение: София
Автомобил: Sandero I 1,5 dCi 85 hp 2010 / Lodgy II 1,5 dCi 115 hp 2019

Изображение
ИзображениеИзображение
Аватар
Dragan_Trial
Дачия маниак
 
Мнения: 3023
Регистриран на: Пон Яну Пон, 04 Яну 2010 21:18:03 +0000, 2010 9:18 pm
Местоположение: София, Стрелбище
Автомобил: Sandero 1,5 dCi 85hp 04/2010

Мнениеот simeon_giulin » Чет Юни Чет, 10 Юни 2010 13:16:52 +0000, 2010 1:16 pm

За ретуш на драскотини и дефекти по боята от камъчета познавам два продукта:
- от mr.Bricolage,сектора с автомобилните аксесоари - "Touch-in Paint Pen"-оцветяващ продукт тип"флумастер" за обикновена боя или за боя металик (с основните цветове, жълта опаковка). Цена 10-11лв.
Производител-Tetrosyl,Англия. По-лесно се нанася боята в сравнение с четката на лака за нокти.
- от www.telestar.bg - "Заличител на драскотини Fix It! Pro". Безцветен, тип"флумастер". Цена (за 2бр.) 59,90лв + доставката . Произведен в САЩ.
Dacia Sandero 1.6 MPI E2 Laureate Bleu Mineral
Аватар
simeon_giulin
Дачия маниак
 
Мнения: 320
Регистриран на: Сря Яну Сря, 06 Яну 2010 14:03:03 +0000, 2010 2:03 pm
Местоположение: гр.Сливница обл.Софийска

Мнениеот exclusiveremix » Чет Юни Чет, 10 Юни 2010 14:19:58 +0000, 2010 2:19 pm

Искам да попитам за накрайника на ауспуха...откакто я взехме тая дачия немога да и гледам ауспуха-мн грозно ми стой!
Накрайника на dragan_trial е добър само, че има ли накрайници с който на накарам тръбата да се доближи по нагоре..ще търся нещо подобно на оригиналния накрайник или в краен случай като на dragan_trial. Искам да се получи визуалния ефект че тръбата е близо до края на бронята...
И ако някой е слагал и ползвал такива накрайници да каже след време лющат ли се,пожълтяват ли и лесно ли е закрепването?

Също ще чакам dragan_trial да пише какво е станало с спортния филтър. Понеже искам да си сложа такъв но на "кожуха" на оригиналния. Т.е. да не правя нови стойки или пък да слагам конусовиден спортен филтър.Търся нещо което ще подобри динамиката на колата но и да може да се сложи на оригиналния кожух с надпис отгоре RENAULT :lol:
Ford Friesta 2008г. 1.4TDCI
Аватар
exclusiveremix
Дачия маниак
 
Мнения: 1419
Регистриран на: Пет Мар Пет, 26 Мар 2010 22:24:31 +0000, 2010 10:24 pm
Местоположение: Шумен/Варна
Автомобил: Ford Fiesta 1.4 TDCI 08г.

Мнениеот Joro 01 » Чет Юни Чет, 10 Юни 2010 16:20:58 +0000, 2010 4:20 pm

Линка, който е дал Драган е точно за оригиналния филтър в кутията.
За ауспуха по-добре кръгъл от АА около 25 лв. с такъв е Сандерото на Стефан, но не се води за Дачия, а мисля, че за рено Клио и засега при 2 зими не е мръднал.
Друг е въпроса с оригиналния за Сандеро /елипсата/. С такъв беше тестовото Сандеро и само за няма 3 месеца в зимата /2008-2009/ беще вече подпухнал и ръждив.
За ретуша от Бриколаж "Touch-in Paint Pen"- оцветяващ продукт тип"флумастер" за обикновена боя или за боя металик (с основните цветове мога да кажа, че е доста добър. Стефан си взе такъв преди година и още има и не е изсъхнал.
http://www.bardahl.bg/ _____________ http://www.prospeed.bg/ _____________ http://www.bardahloils.com/

Преди: Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988
Сега: МСV dCi+ 11.2007-361111 км. # LAGUNA III GrandTour 2.0 dСi GT/4Control - 2015 # KADJAR 4х4 1.6 dСi - 2016 и 2018 # TALISMAN 1.6 dCi Twin Turbo, INITIALE Paris/4Control
Аватар
Joro 01
Модератор
 
Мнения: 16697
Регистриран на: Вто Мар Вто, 04 Мар 2008 22:33:41 +0000, 2008 10:33 pm
Местоположение: около София
Автомобил: MCV Laureate dCi+LAGUNA 3 GrandTour dCi+

Мнениеот simeon_giulin » Чет Юни Чет, 10 Юни 2010 19:45:59 +0000, 2010 7:45 pm

Хромирания накрайник на ауспуха на моето Сандеро също е монтиран в АА, има кръгла форма, закрепва се с болт към тръбата на ауспуха. Лесно се променя позицията на закрепване. И аз потвърждавам, че за една година "не е мръднал" - като надеждност на закрепването и като качество на покритието. Без забележки!
Dacia Sandero 1.6 MPI E2 Laureate Bleu Mineral
Аватар
simeon_giulin
Дачия маниак
 
Мнения: 320
Регистриран на: Сря Яну Сря, 06 Яну 2010 14:03:03 +0000, 2010 2:03 pm
Местоположение: гр.Сливница обл.Софийска

Мнениеот Dragan_Trial » Чет Юни Чет, 10 Юни 2010 21:59:21 +0000, 2010 9:59 pm

Здравейте,

Относно драскотината ... вече съм я запечатал успешно, а и приятелката ми доста успешно се справи с четката на лака за нокти! ;) Благодарен съм за съветите Ви, разбира се - надявам се (но и се съмнявам :( ) да не ми трябват повече такива атрибути.

Иначе, аз държах да взема оригиналния накрайник за ауспух, който е за модела по три причини: 1. Кефи ме всичко да е оригинално докрай (имам си друга играчка, на тема "неоригиналност"); 2. По каталога за резервни части за моята кола излиза точно този номер на частта - снимка за справка; 3. Формата на отвора за ауспуховата тръба в бронята на Sandero е овална, а на Logan - кръгла. Затова и накрайника за Sandero e овален, а за Logan - разбира се кръгъл. Рядко взимам импулсивни решения, за това предварително съм разучил туй-онуй: Определено не ми харесва как стои кръгъл накрайник за ауспух на овален отвор в задната броня - справка. Порочния начин на закрепяне посредством болтче неминуемо води до ефекта, че щеш нещеш ще трябва да се вижда част от ауспуховата тръба и ясно си личи, че нещата са малко недодялани - справка пак същата снимка. Накрайникът за ауспух, за който говорите по-горе, също е оригинален аксесоар на Dacia, но за модела Logan - и за него съм проучил малко: Ще го намерите на 11та страница в този каталог за аксесоари. Тази форма съответства на отвора в бронята на Logan, но въпреки това си остава проблемът с видимата част на оригиналната ауспухова тръба. Цента му е доста по-изгодна, но ... въпрос на вкус и приоритети. :)

exclusiveremix, в случай, че наистина много искаш да намалиш разстоянието между накрайника на ауспуха и ръба на задната броня - аз виждам два варианта (не ти препоръчвам обаче нито един от тях - хахаха :) ):
1. На тази снимка, позиция 4 представлява тампона, който държи задното гърне към купето. Ако успееш да намериш малко по-къс тампон с подобно захващане, ще постигнеш желания резултат, но не мога да гарантирам къде точно и дали ще започне да ти опира останалата част от генерацията в купето.
2. Пак на тази снимка се вижда и заварената за задното гърне стойка (тел), за която се захваща гореспоменатия тампон. Ако завариш тази стойка малко по-ниско от оригиналното и положение (ще стане и със старателно изкривяване предполагам), отново ще постигнеш гореспоменатите два ефекта.
Другият вариант е да сложиш едно гърне като на малкото ми Peugeot - снимка - и да ходиш вечно с главобол от безпощадния шум.

Толкова от мен засега.
Местоположение: София
Автомобил: Sandero I 1,5 dCi 85 hp 2010 / Lodgy II 1,5 dCi 115 hp 2019

Изображение
ИзображениеИзображение
Аватар
Dragan_Trial
Дачия маниак
 
Мнения: 3023
Регистриран на: Пон Яну Пон, 04 Яну 2010 21:18:03 +0000, 2010 9:18 pm
Местоположение: София, Стрелбище
Автомобил: Sandero 1,5 dCi 85hp 04/2010

Мнениеот Joro 01 » Чет Юни Чет, 10 Юни 2010 22:21:57 +0000, 2010 10:21 pm

Ти нещо да не се засегна!
Аз само споделих за това, което съм видял.
А и на Сандерото на Стефан беше подарък и понеже има негови снимки във форума и другите са харесали.
И в случая изпълва повече пространството в бронята.
http://www.bardahl.bg/ _____________ http://www.prospeed.bg/ _____________ http://www.bardahloils.com/

Преди: Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988
Сега: МСV dCi+ 11.2007-361111 км. # LAGUNA III GrandTour 2.0 dСi GT/4Control - 2015 # KADJAR 4х4 1.6 dСi - 2016 и 2018 # TALISMAN 1.6 dCi Twin Turbo, INITIALE Paris/4Control
Аватар
Joro 01
Модератор
 
Мнения: 16697
Регистриран на: Вто Мар Вто, 04 Мар 2008 22:33:41 +0000, 2008 10:33 pm
Местоположение: около София
Автомобил: MCV Laureate dCi+LAGUNA 3 GrandTour dCi+

Мнениеот exclusiveremix » Пет Юни Пет, 11 Юни 2010 19:00:55 +0000, 2010 7:00 pm

а този спортен филтър става ли и за моя мотор 1.4 75коня..каква му е цената,ефект има ли като цяло,на колко хил.км се подменя и от къде може да се поръча..надявам се че драган ще пише
Ford Friesta 2008г. 1.4TDCI
Аватар
exclusiveremix
Дачия маниак
 
Мнения: 1419
Регистриран на: Пет Мар Пет, 26 Мар 2010 22:24:31 +0000, 2010 10:24 pm
Местоположение: Шумен/Варна
Автомобил: Ford Fiesta 1.4 TDCI 08г.

Мнениеот Gogata » Пет Юни Пет, 11 Юни 2010 20:35:56 +0000, 2010 8:35 pm

Момчета, "спортните" филтри никаква работа не вършат, особено на коли с турбо, които са си програмирани да подържат едно и също налягане в системата (холд). Турбото си го подържа с или без спортен филтър. Пари на вятъра - свисти и влиза прах :lol: . Всичко това го казвам на базата на "горчивия" опит на куп хора, които си накупиха K&N спортни филтри, не им тръгнаха колите(очаквано) и сега си ги бият в главата тия филтри. Ако търсите по-голям дебит, по-скоро започнете от преправяне на въздуховодите.
Аватар
Gogata
Tarjaholic
 
Мнения: 703
Регистриран на: Съб Яну Съб, 06 Яну 2007 21:13:36 +0000, 2007 9:13 pm
Местоположение: София/Варна
Автомобил: Skoda Roomster 1.4TDI-PD '07

Мнениеот Dragan_Trial » Пет Юни Пет, 11 Юни 2010 23:07:34 +0000, 2010 11:07 pm

Здравейте отново,

Като гледам доста се заговори за тези спортни филтри, та:

exclusiveremix, този филтър не става на твоята кола. Единственото на K&N, което намирам за твоя двигател е този кит.

Напълно съм съгласен с Gogata - ефектът от спортния филтър е само в главата на този, който го е поставил. Карал съм дори и без филтър - разликата е само при празния ход! А и при двигателите с принудително пълнене винаги има поне два датчика за налягане на въздуха. :)

Както обещах по-горе, превеждам Ви отговора на колега от Германия, който е монтирал спортен въздушен филтър K&N 33-2864 и чиптунинг Race Chip 107hp, 266Nm преди 25 000 километра на Sandero-то си, което е същото като моето, но бордо:

"Здравей Драгане,

Много се радвам на твоето писмо и интереса ти към моето Sandero.

Започвам с отговорите на твоите въпроси:

Чипът е от „racechip.de“. Аз взех базовия модел за EUR 129,--

Филтърът е K&N спортен въздушен филтър, кат. н. 33-2864. Има много различни фирми, които предлагат такива филтри, ebay, Sportluftfilter-Shop.de, MD-Tuning.de и други. Аз си купих филтъра заедно с почистваща течност и масло и платих EUR 51,--. Според описанието филтъра може да се ползва много дълго време, преди да трябва да се почисти за пръв път.

Относо действието/опита:

От самия въздушен филтър абсолютно нищо не усетих, никакво чувствително покачване на мощността или на разхода на гориво. Относно разхода на гориво ще напиша малко по-натам. От теоритична гледна точка двигателят получава по-лесно въздух. Оригиналният филтър в сравнение със спортния е много дебел. Чисто теоритично тови би трябвало да доведе до малко по-малък разход на гориво. Относо „повишаване на мощността“ не съм прочел или чул нищо. Цената от EUR 50,-- до 60,-- (зависи от магазина) е съвсем малко по-висока от тази на оригиналния въздушен филтър, поне тук в Германия де. Но понеже K+N филтъра може да се използва много по-дълго време и многократно, човек поне може да спести малко пари.

Действието на Racechip-а е страхотно! При него веднага се усеща значително повишаване на мощността, особено при набиране (например от светофар до светофар) и при еластично ускорение (например от 80 до 120 km/h на извънградски път, при изпреварване, etc.). При максималната скорост почти няма никаква разлика.

Твърди се, че с Chip колата би трябвало да харчи по-малко. Това не мога да го потвърдя. В същото време обаче разходът ми не се повиши, след като сложих чипа. Това успявам да го проверя всеки път, когато трябва да сваля чипа, за да отида на техническо обслужване в оторизиран сервиз (за да не загубя гаранцията). Тогава махам чипа и изразходвам един цял резервоар без него, за да мога да си сравня показателите.

Според мен обаче разходът на гориво зависи много повече от други фактори. Например от начина на шофиране, налягането на въздуха в гумите или допълнителната тежест (багаж) в автомобила, както и наличието на багажник на тавана, какъвто аз непрекъснато си нося.

Нашата Dacia е изгодна и солидна кола. С новия въздушен филтър и Tuningchip тя разбира се не стана Porsche. Но чипът винаги успява да ядоса някой друг шофьор, който просто не очаква такава мощност от една Dacia.

Моето мнение е, че винаги бих препоръчал тези две „Tuning-промени“.

По oтношение на „Comfort-Tuning“ съм монтирал допълнително интериорен прахов филтър и поленов филтър.

Ако имаш други въпроси, просто ги задай. С удоволствие ще ти отговоря. Би било готино и ти да споделиш някой съвет или трик за Dacia, ако знаеш нещо интересно.

От къде пък знаеш толкова добре немски?

Много поздрави на България!

Франк"

Пич ми се струва тоя Франк. И с него съм съгласен на 100%. Още не съм се мобилизирал да му отговоря ... ама с тая сесия ...
И аз съм отворен за въпроси.

П.П.: Между другото, чиптунингите при дизеловите двигатели с принудително пълнене (поне при Brabus, с тях съм по-запознат) не правят нищо друго, освен да лъжат един куп датчици за налягане, температура ... Примерно - вместо сигналното кабелче от датчика за налягане във всмукателния (нагнетателния) колектор да отива директно към електронния блок, то се отбива през една кутия, която му казва: "Не не, налягането, което си измерил ти не е 0,7bar, нещо си се объркал. Всъщност си измерил само 0,6bar. Ходи сега да го кажеш (0,6bar) на началника (електронния управляващ блок на двигателя) и той да предприеме съответните мерки, така че да си постигне желаните 0,7bar." И така, вместо 0,7bar имаме 0,8bar - примерно. Има и други схеми, разбира се - но идеята е такава.
Местоположение: София
Автомобил: Sandero I 1,5 dCi 85 hp 2010 / Lodgy II 1,5 dCi 115 hp 2019

Изображение
ИзображениеИзображение
Аватар
Dragan_Trial
Дачия маниак
 
Мнения: 3023
Регистриран на: Пон Яну Пон, 04 Яну 2010 21:18:03 +0000, 2010 9:18 pm
Местоположение: София, Стрелбище
Автомобил: Sandero 1,5 dCi 85hp 04/2010

Мнениеот exclusiveremix » Съб Юни Съб, 12 Юни 2010 08:40:25 +0000, 2010 8:40 am

идейте за чип тунинга и деиствието му могат да се видят в гоогле в сайтове за чипосване..2коли на жорката до колкото знам са чипнати и в рено форума е писал за тях.самия чип надува допълнително турбината и както каза драган налягането се променя...и при бензинови коли без турбо кво допълнително налягане може да се промени -НИЩО!
иначе тези филтри поленови и т.н. как се монтират,прегледах темите за филтър на климата но като погледна дачията там долу в пасажерското място няма такова капаче или квото и да е било ?
Ford Friesta 2008г. 1.4TDCI
Аватар
exclusiveremix
Дачия маниак
 
Мнения: 1419
Регистриран на: Пет Мар Пет, 26 Мар 2010 22:24:31 +0000, 2010 10:24 pm
Местоположение: Шумен/Варна
Автомобил: Ford Fiesta 1.4 TDCI 08г.

Мнениеот Joro 01 » Съб Юни Съб, 12 Юни 2010 10:37:59 +0000, 2010 10:37 am

Засега само MCV-то е чипнато и вече 15 000 км. не мога се нарадвам. И на разход и на бягане.
Аз не съм с чип, а с промени по около 8 карти в мозъка. Не е променяно налягането в турбото. Така исках - по-нежно да бъде. Там се пипа когато искаш по-максимални стойности на чипването.
Така че, ефект има и при нетурбинирани двигатели.
А Сандерото и то ще е скоро, чакаме някоя промоция, като при мене. Аз чаках доста, че в тия времена всеки лев е скъп. :D
Ето тук може да се види - http://www.ecu-chip.com/faq_bg.html
И също така част от въпросите:
"Настройката на чипа или както е известно днес remap, представлява оптимизация на оригиналния софтуер на производителя в системата за управление на двигателя, която контролира неговата работа. Всички производители на коли използват двигател за масова употреба и поради редица фактори те са създадени с относително широк толеранс. Тези фактори включват съобразяване с различните видове гориво, екстремни климатични условия, групиране на колите по отношение на данъци и застраховки и разбира се, възможност да се устои на определено ниво на злоупотреба с колата, занемаряване и липса на поддръжка. Специалист по настройките, обаче, може да подобри ефикасността на двигателя като балансира и напасва по-добре разнообразните компоненти на двигателя отколкото това е възможно при масовата продукция. Това не само подобрява ефикасността и резултатната мощност на двигателя, но и повишава неговата продължителност на живот!"

В случая предпочитам не готов продукт в кутийка, а достъп до човешкия фактор и комуникиране за мойте желания. И когато всичко това е насреща нещата се получават.
http://www.bardahl.bg/ _____________ http://www.prospeed.bg/ _____________ http://www.bardahloils.com/

Преди: Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988
Сега: МСV dCi+ 11.2007-361111 км. # LAGUNA III GrandTour 2.0 dСi GT/4Control - 2015 # KADJAR 4х4 1.6 dСi - 2016 и 2018 # TALISMAN 1.6 dCi Twin Turbo, INITIALE Paris/4Control
Аватар
Joro 01
Модератор
 
Мнения: 16697
Регистриран на: Вто Мар Вто, 04 Мар 2008 22:33:41 +0000, 2008 10:33 pm
Местоположение: около София
Автомобил: MCV Laureate dCi+LAGUNA 3 GrandTour dCi+

Мнениеот simeon_giulin » Съб Юни Съб, 12 Юни 2010 11:01:13 +0000, 2010 11:01 am

Dacia Sandero 1.6 MPI E2 Laureate Bleu Mineral
Аватар
simeon_giulin
Дачия маниак
 
Мнения: 320
Регистриран на: Сря Яну Сря, 06 Яну 2010 14:03:03 +0000, 2010 2:03 pm
Местоположение: гр.Сливница обл.Софийска

Мнениеот exclusiveremix » Съб Юни Съб, 12 Юни 2010 13:39:55 +0000, 2010 1:39 pm

МН мн съжелявам,но не мисля да отварям нова тема за това..ако има нещо нека драган ми изтрие коментара..Сандерото ми като го купувах имаше само стелки гумени на логан..и надписа им е ЛОГАН..реално казано са като нови,но не навсякаде пасват добре по интериора..ако някой има подобни такива за САНДЕРО нека пише да направим бартер!
Ford Friesta 2008г. 1.4TDCI
Аватар
exclusiveremix
Дачия маниак
 
Мнения: 1419
Регистриран на: Пет Мар Пет, 26 Мар 2010 22:24:31 +0000, 2010 10:24 pm
Местоположение: Шумен/Варна
Автомобил: Ford Fiesta 1.4 TDCI 08г.

Мнениеот Dragan_Trial » Съб Юни Съб, 12 Юни 2010 14:44:22 +0000, 2010 2:44 pm

И аз много съжалявам, но и гумените стелки с надпис Sandero (каталожен номер 60 01 998 287 за бензин и 60 01 998 356 за дизел) също не пасват на Sandero-то идеално - особено шофьорската.
Проблемите с шофьорската стелка са два - 1. Прекалено е къса и не покрива пространството под педалите и там мокета много силно се замърсява; 2. Задния десен край е прекалено дълъг и се навдига нагоре, заради контура на тунела между седалките.
Иначе другите 3 стелки са почти екстра! :)

Така като гледам каталога с аксесоари, и текстилните стелки също са със същата форма, така че няма смисъл и с тях да се пробва.

Ако някой намери нормални гумени стелки със същата шарка като оригиналните, направо да свирка - директно им прехвърлям закопчалките и съм в джаза! ;)
Местоположение: София
Автомобил: Sandero I 1,5 dCi 85 hp 2010 / Lodgy II 1,5 dCi 115 hp 2019

Изображение
ИзображениеИзображение
Аватар
Dragan_Trial
Дачия маниак
 
Мнения: 3023
Регистриран на: Пон Яну Пон, 04 Яну 2010 21:18:03 +0000, 2010 9:18 pm
Местоположение: София, Стрелбище
Автомобил: Sandero 1,5 dCi 85hp 04/2010

ПредишнаСледваща

Назад към Сандеро

  • Кой е на линия

    Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron