Дачия Форум

Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial

Хечбек

Мнениеот exclusiveremix » Съб Юни Съб, 12 Юни 2010 15:33:51 +0000, 2010 3:33 pm

на САНдерото са леко по-различни..мойте са някак по малки - с по-малък борд,не точно така напасната и т.н.иначе задните пак открая не прилепват точно така.. аз измислих вариант за шофиорската да си сложа една текстилна стелка която е над тази гумената и по-добре стой и не се цапа мокета така
Ford Friesta 2008г. 1.4TDCI
Аватар
exclusiveremix
Дачия маниак
 
Мнения: 1419
Регистриран на: Пет Мар Пет, 26 Мар 2010 22:24:31 +0000, 2010 10:24 pm
Местоположение: Шумен/Варна
Автомобил: Ford Fiesta 1.4 TDCI 08г.

Мнениеот Dragan_Trial » Вто Юни Вто, 15 Юни 2010 20:48:41 +0000, 2010 8:48 pm

Днес, точно два месеца след като получих Sandero-то, при пробег 2597км, смених двигателното масло и масления филтър в сервиза на АутоФранс3000 на ул. Резбарска 5 в София. По ирония на съдбата, хората от този сервиз ми се падат колеги и приятели, така че, както се очакваше нямах никакви проблеми по отношение на обслужването. Маслото ми струваше 83 лева, филтъра и уплътнителния пръстен 10 лева, за труд също ми взеха 10 лева. Като служител на фирмата майка (Балкан Стар) имам право на известни отстъпки - 20% труд, 10% части - та да не ви се видят много ниски цените! :) Общо удоволствието ми струваше 103 лева, но поне няма да карам 15 000км със стружките от разработването на двигателя в маслото. Попълнихме и сервизната книжка - въобще, доволен съм.

Посъветвах се с приемчика (Мартин Иванов) и се разбрахме, че май ще е по-добре да си заваря накрайника за ауспуховата тръба в нашия сервиз (на Mercedes-Benz), който пък се намира 40 метра североизточно от този на Dacia/Renault. Вкарахме колата при големите Mercedes-и, съгласно предписанието на Dacia отрязахме 40мм от края на ауспуховата тръба и заварихме внимателно с три точкови заварки накрайника към тръбата. След това покрихме заварките със слой цинков спрей (уж да не тръгне ръжда - блажени са верующите). Резултатът е налице - една Dacia с по-хубава задница от преди, и един доволен фен на Dacia с тениска с емблемата отпред и Sandero на гърба.
Последна промяна Dragan_Trial на Вто Юни Вто, 15 Юни 2010 21:50:17 +0000, 2010 9:50 pm, променена общо 1 път
Местоположение: София
Автомобил: Sandero I 1,5 dCi 85 hp 2010 / Lodgy II 1,5 dCi 115 hp 2019

Изображение
ИзображениеИзображение
Аватар
Dragan_Trial
Дачия маниак
 
Мнения: 3023
Регистриран на: Пон Яну Пон, 04 Яну 2010 21:18:03 +0000, 2010 9:18 pm
Местоположение: София, Стрелбище
Автомобил: Sandero 1,5 dCi 85hp 04/2010

Мнениеот freelanders » Вто Юни Вто, 15 Юни 2010 21:19:14 +0000, 2010 9:19 pm

Много добре е станало. :)

Просто нямам думи за подробностите. Не знам как успяваш. :shock:
freelanders
Дачия маниак
 
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед Сеп Нед, 17 Сеп 2006 18:30:24 +0000, 2006 6:30 pm
Автомобил: saab

Мнениеот Dragan_Trial » Пон Юни Пон, 28 Юни 2010 01:08:19 +0000, 2010 1:08 am

Време е за поредния осведомителен бюлетин.

Някъде около 2 седмици след като взех колата се появи едно бъркащо в мозъка прискръцване между двете предни седалки. Първоначално си втълпявах, че шума идва от допълнително монтирания подлакътник, но след направените десетки тестове се установи, че всичко си му е наред. Едва тази събота с приятелката ми локализирахме окончателно скърцащия елемент - оказа се една от пружинките под дунапрена на шофьорската седалка. Малко спрей WD40 пръснат под седалката в областта на 4те пружинки елиминираха досадния шум и сега сме много щастливи, дори когато не съм усилил музиката. :)

Разбира се пълно щастие няма и преди седмица ми се разтрака нещо във вентилационната система на купето. Първоначално си мислех, че става дума за попаднало листо в някой от въздуховодите, или някоя лепенка, която се е отлепила частично и се мандахерца, когато пусна вентилатора. За съжаление обаче все повече и повече се убеждавам, че просто лагера на вентилатора за купето има едно износено местенце и на всяко завъртане се получава този пронизващ спокойствието шум. Ще изчакам да се поразбие още мъничко, или пък да се продуха листенцето ... или да се отлепи докрай лепенката, но най-вероятно ще трябва да стигна до този елемент 4.

Тази събота и неделя ходихме до Банско и ми се наложи на няколко пъти да изпреваря няколко по-бавно движещи се автомобила, съответно трябваше да вкарам двигателя в малко по-високи от обичайните за мен обороти (3000-3500). Направи ми впечатление, че колата доста здраво изпушва. Другите Дачии, които съм карал досега не ми пушеха чак толкова, но пък и тях не съм ги карал чак толкова леко и сигурно катализатора им не се е напълнил чак толкова, колкото при Sandero-то в момента, с това разработване до 2500 оборота. Не че ми пречи много този пушек де ... ама е малко грозно! :)

Хайде стига съм я хулил горкичката Dacia, идва малко време за хвалба:
Заредих третия си пълен резервоар. С един резервоар този път минах 1181км, което дава разход от 4,06 литра на 100 километра, което си е завиден показател, като се има предвид, че 85% от времето съм карал в София.

Преди да заредя си направих обаче следния тест:
През диагностичния тест на комбиинструмента видях колко литра са останали в резервоара (виж видео) - бяха останали 2 литра. Нарочно заредих точно 48,00 литра на колонката в бензиностанцията на ЕКО в Дупница. След това направих отново същия тест и се оказа, че вече има 50 литра в резервоара. Извод - колонката и Dacia-та мерят еднакво. Дотук добре - ОБАЧЕ! Ей това показание за изразходваните литри след последното нулиране на дневния километраж е умишлено грешно и то винаги в посока надолу! Естествено от там се получава и грешка в показанието за среден разход, който съответно също винаги е занижен спрямо истинския.
Сега обаче съм се подготвил за ултимативния тест, с който предполагам, че ще успея да хвана Dacia в противоречие със самата себе си. Знам, че съм заредил 50 литра гориво, и имам доказателство, че и самата Dacia знае, че има 50 литра гориво в резервоара си. С нетърпение чакам да видя, как отново ми остават 2 литра (тоест, съм изразходвал 48 литра), а според борд компютъра съм изразходвал 43,7 литра. Не че мразя да ме лъжат, но съм по-спокоен, когато знам точно с колко го правят! ;) Предполагам, че показанието на бордкомпютъра за изразходваното гориво се отчита от помпата за ниско налягане в резервоара, а показанието за наличното в резервоара гориво идва от някакъв поплавък (на който май съм по-склонен да вярвам засега) - ще видим колко точно е разликата между показанията на двата уреда! ;)

Иначе колата си навъртя лека-полека 3333км.

Между другото, ако нещо съм се объркал с горивопоказанията, ще се радвам да ме коригирате овреме!

Поздрави
Искрено Ваш Шерлок Холмс
Местоположение: София
Автомобил: Sandero I 1,5 dCi 85 hp 2010 / Lodgy II 1,5 dCi 115 hp 2019

Изображение
ИзображениеИзображение
Аватар
Dragan_Trial
Дачия маниак
 
Мнения: 3023
Регистриран на: Пон Яну Пон, 04 Яну 2010 21:18:03 +0000, 2010 9:18 pm
Местоположение: София, Стрелбище
Автомобил: Sandero 1,5 dCi 85hp 04/2010

Мнениеот Dragan_Trial » Пон Юни Пон, 28 Юни 2010 07:14:26 +0000, 2010 7:14 am

Добро утро,

Прехваленият от мен "ултимативен тест" (хахаха) още днес се провали. След като съм изгорил (според борд компютъра) 2,9 литра би трябвало при диагностичния режим да ми покаже (50л - 2,9л = 47,1л) или 47 или 48 литра. Да, ама не - пак си седят на 50 литра.

От тук няколко хипотези:
1. 48те литра, които налях според колонката на бензиностанция ЕКО са повече от 48 литра (засега поне 52 или 53 литра).
2. 2та литра, които ми показа диагностичния режим преди да заредя резервоара, не са били 2 литра, а повече (засега минимум 4 или 5 литра).
3. Последните стотина километра не съм изразходвал дори и един литър (в кръга на шегата).
4. Сондата в резервоара нещо не смята правилно обратното излишно гориво, което се връща в резервоара след дюзите.

Май ултимативния тест трябва да бъде по-прецизен. Ще трябва да наливам не толкова количество гориво, колкото е разликата между 50 и резултата от диагностичния режим, а малко по-малко (поне с 3 литра). Тоест не трябваше да зареждам 48, а 45 литра - и след това да проверя дали отново ще ми показва 50 литра. В един момент ще го уцеля да покаже 49 и тогава вече "ултимативния тест" започва наистина.

С егати и глупостите се занимавам! :)

Ето и нещо по-полезно от празни приказки и дизелови пари: Тъй като, когато се опитвам да слушам музика от USB-памет (флашка) през MP3-FM-Transmitter-а, ми е трудно да избера такава FM честота, при която да не се застъпват вълните от MP3-FM-Transmitter-а и най-близкото по честота радио, си измайсторих една табличка, в която ясно се вижда, че ако искате да слушате музика от MP3-FM-Transmitter с възможно най-малко смущения в София, трябва да го нагласите на честота 90,95 MHz - точно по средата между Сигнал + (90,00 MHz) и БГ Радио (91,90 MHz). Ето я и самата табличка (Excel).

Борбата продължава...
Последна промяна Dragan_Trial на Вто Юни Вто, 29 Юни 2010 22:21:24 +0000, 2010 10:21 pm, променена общо 2 пъти
Местоположение: София
Автомобил: Sandero I 1,5 dCi 85 hp 2010 / Lodgy II 1,5 dCi 115 hp 2019

Изображение
ИзображениеИзображение
Аватар
Dragan_Trial
Дачия маниак
 
Мнения: 3023
Регистриран на: Пон Яну Пон, 04 Яну 2010 21:18:03 +0000, 2010 9:18 pm
Местоположение: София, Стрелбище
Автомобил: Sandero 1,5 dCi 85hp 04/2010

Мнениеот Joro 01 » Пон Юни Пон, 28 Юни 2010 13:59:15 +0000, 2010 1:59 pm

От мойте наблюдения над 90 000 км ще споделя това, че когато горивото е на 1-2 чертички и след това на резерва компа почва да крие малко гориво, около 2 л.
Когато напълниш резервоара над 50 л. той приема за реално 50 л. като не мърда доката не слезне под реални 50 л.
Доказано е поне при мен, че при MCV-то до дупка приема малко над 60 л., а при Сандерото около 55 л.
Януари 2008 г. карах тестово Сандеро 1.5 dCi 85 к.с. повече от 1000 км. От Стара Загора до София карах доста екстремно цялата магистрала тъй като закъснявах за връщането на Сандерото на Представителството. Съответно и разхода скочи. На 28-ти километър ми изгасна принудително двигателя. Съответно чрез Пътна помощ добавих 5 л. гориво и продължих.
През това време се свързах с Представителството и от техен специалист разбрах, че специално при Сандеро компа изключва подкачващата помпа при наличие на гориво под 3 л. в резервоара. Другата немаловажна подробност е, че компа следи темпа на шофиране когато горивото е в зоната на 1 чертичка и минаване в резерва. Това актуализиране става на всеки 30-ина километра. Т.е. компа превантивно изключва помпата, за да има остатък в дъното на резервоара и да не остане на сухо помпата. Това се случи тогава с мен, имах гориво, но не даваше повече да се изчерпва.
Така че, имайте предвид тази немаловажна подробност.

А относно изпушването и дим ще припомня част от този текст, който съм пуснал в раздела "Често задавани въпроси".
2-stroke oil and diesel
Due to the pollution control measures of the EC diesel-oil is nearly sulphur free and contains up to 5% of bio-diesel. Sulphur has the property to grease the high pressure injection pump and the injectors. Without sulphur, the reduced greasing property of the new diesel has already shown negative impacts on the long-term stability of the injectors and the high pressure pump. The pump manufacturers have tried to react by lining the moving parts of the pumps with Teflon or other suitable material. However, the long term stability is still not achieved as with the old (sulphur contained) diesel.
The engine research centre of a well known German car manufacturer has conducted some long term tests of diesel additives to find out whether any one of them will have an impact on the long term reliability of the diesel engine components. This introduction to explain were my information comes from.
The results of this research: any diesel additive of any manufacturer presently on the market is not worth the money!
BUT: 2-stroke oil, which we use in our motor saws, lawn mower or in 2-stroke motor engines has shown to have an extreme positive impact on diesel engines, if such 2-stroke oil is added to the diesel in a homeopathic dozes of 1:200. In practical terms: 0,300 litre of 2-stroke oil into the 70l diesel tank. The 2-stroke oil will be absorbed by the diesel (emulsion) and grease every moving part of the high pressure pump and the injectors.
Besides this, the 2-stroke oil will keep the diesel engine clean, as it burns cleaner as the diesel itself.
In other words, the 2-stroke oil has a much lower ash-content as diesel, when burned. This proven fact delays the DPF (diesel particulate (soot) filter) to clog, and the "burn free" process of the DPF will be much less.
One more information: in Germany we have to present our cars every 2 years to the TUV - Technical Supervision Organization - who will check, amongst others, the pollution of petrol and diesel engines.
The measured cloud factor of a diesel engine without use of 2-stroke oil has been 0,95.
The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction of nearly half of the soot particles.
Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the mileage by 3-5%.

И превода:
2-тактово масло и дизел
Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на грес при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.
Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.
Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара не си струват парите!
НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0.300 литра на 2-тактово масло в 70 л. дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .
Освен това, 2-тактово масло ще запази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.
С други думи, 2-тактовото масло е с много по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и при DPF /филтър за твърди дизелови частици/ не се запушва.
Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват наред с другото и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.
Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95. Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.
Освен това, с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.

Като потвърждение на това ще споделя от опита си досега с 2-тактовото масло, което се слага от първите километри и на MCV-то /93 000 км/, на Сандерото /33 000 км/ и на Голфа /около 20 000 км/, който е на 10 г. и не се знае на колко километра е. Абсолютно припокривина, че няма почти никаква димност при каквито и да е условия, дори и по продължително каране в градски условия и в ниския диапазон от обороти.
Затова съм сигурен най-вече при MCV-то, на което ауспуха е зад долния ръб на бронята и ако има димност ще е опушен долния заден ръб на бронята, а не както при седана и Сандерото накрайника на ауспуха е в дупка на брояната. Следя мястото като показател и сигурност, а не дали ще забележа в огледалото.
http://www.bardahl.bg/ _____________ http://www.prospeed.bg/ _____________ http://www.bardahloils.com/

Преди: Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988
Сега: МСV dCi+ 11.2007-361111 км. # LAGUNA III GrandTour 2.0 dСi GT/4Control - 2015 # KADJAR 4х4 1.6 dСi - 2016 и 2018 # TALISMAN 1.6 dCi Twin Turbo, INITIALE Paris/4Control
Аватар
Joro 01
Модератор
 
Мнения: 16697
Регистриран на: Вто Мар Вто, 04 Мар 2008 22:33:41 +0000, 2008 10:33 pm
Местоположение: около София
Автомобил: MCV Laureate dCi+LAGUNA 3 GrandTour dCi+

Мнениеот imegogo » Пон Юни Пон, 28 Юни 2010 16:32:56 +0000, 2010 4:32 pm

говорих с мой приятел добър майстор дизелджия той каза че проблемът с черния пушек се дължи на лоша нафта най-вече ниско цетаново число, комън-рейла има датчик за налягането на рейла и ако нафтата е лоша той компенсира това с повече гориво и от там се наблюдава черно изпушване и по-висок разход,но не и разлика във вървежа
Аватар
imegogo
Любител
 
Мнения: 46
Регистриран на: Пет Апр Пет, 02 Апр 2010 14:53:12 +0000, 2010 2:53 pm
Местоположение: Свищов
Автомобил: Logan 1.5 dci

Мнениеот Joro 01 » Пон Юни Пон, 28 Юни 2010 17:09:51 +0000, 2010 5:09 pm

Извинявай колега, но това няма нищо общо с горе изложените мнения.
На Драго нито разхода му е завишен, нито моя, нито този на Стефан. А напротив - под заводските разходни норми.
А горивото, което зареждаме сме писали, че сме доволни, а иначе как ще имаме такива разходни норми. Има си обяснение и то е дадено по-горе.
И нееднократно е припомняно, че дизела има нужда и от изръчкване и извънградско по възможност магистрално, за да може катализаторите да се нагреят добре и да изгорят натрупаните сажди от градско каране на ниски обороти. А тези коли са Евро 4 и с два катализатора.
http://www.bardahl.bg/ _____________ http://www.prospeed.bg/ _____________ http://www.bardahloils.com/

Преди: Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988
Сега: МСV dCi+ 11.2007-361111 км. # LAGUNA III GrandTour 2.0 dСi GT/4Control - 2015 # KADJAR 4х4 1.6 dСi - 2016 и 2018 # TALISMAN 1.6 dCi Twin Turbo, INITIALE Paris/4Control
Аватар
Joro 01
Модератор
 
Мнения: 16697
Регистриран на: Вто Мар Вто, 04 Мар 2008 22:33:41 +0000, 2008 10:33 pm
Местоположение: около София
Автомобил: MCV Laureate dCi+LAGUNA 3 GrandTour dCi+

Мнениеот Dragan_Trial » Вто Юни Вто, 29 Юни 2010 22:19:12 +0000, 2010 10:19 pm

Пушенето ще го борим по-нататък. И без това не ме притеснява кой знае колко. Ще го снимам, за да ви го покажа, пък и после да имам материал за сравнение.

Искам да ви се похваля и най-официално да се извиня на Дачията ми и на нейния вентилатор. Днес шумът "от лагера" изчезна. Явно наистина се е било заклещило някое листо или някоя лепенка се е била отлепила частично и е трептяла при обдухване.

Между другото, според борд компютъра вече съм изразходвал 5 литра гориво, а диагностичния тест упорито все още си показва 50 литра в резервоара, въпреки, че при оставащи 2 литра заредих 48 литра гориво. Ще го разконспирираме и това. Ето и обещаните схеми за горивната система и обратното гориво.
Местоположение: София
Автомобил: Sandero I 1,5 dCi 85 hp 2010 / Lodgy II 1,5 dCi 115 hp 2019

Изображение
ИзображениеИзображение
Аватар
Dragan_Trial
Дачия маниак
 
Мнения: 3023
Регистриран на: Пон Яну Пон, 04 Яну 2010 21:18:03 +0000, 2010 9:18 pm
Местоположение: София, Стрелбище
Автомобил: Sandero 1,5 dCi 85hp 04/2010

Мнениеот Joro 01 » Сря Юни Сря, 30 Юни 2010 10:17:06 +0000, 2010 10:17 am

И изведнъж като падне една чертичка диагностичния тест ще покаже колко е реално.
http://www.bardahl.bg/ _____________ http://www.prospeed.bg/ _____________ http://www.bardahloils.com/

Преди: Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988
Сега: МСV dCi+ 11.2007-361111 км. # LAGUNA III GrandTour 2.0 dСi GT/4Control - 2015 # KADJAR 4х4 1.6 dСi - 2016 и 2018 # TALISMAN 1.6 dCi Twin Turbo, INITIALE Paris/4Control
Аватар
Joro 01
Модератор
 
Мнения: 16697
Регистриран на: Вто Мар Вто, 04 Мар 2008 22:33:41 +0000, 2008 10:33 pm
Местоположение: около София
Автомобил: MCV Laureate dCi+LAGUNA 3 GrandTour dCi+

Мнениеот penkomitev » Сря Юни Сря, 30 Юни 2010 20:10:34 +0000, 2010 8:10 pm

Не знам, този диагностичен тест и на мен ми е малко странен. Преди около седмица бях в София. Ще използвам темата за да дам данните. Имайте предвид, че нямам борд компютър и няма как да сравнявам, а просто нулирах километража.

Зареждане Пловдив, пускане тест - 39 литра
Общо дотук 161,3 километра изминати до дестинацията в София, пускане на тест - 27 литра.

Пристигане обратно вкъщи - общо дотук 309.9 км, 13 литра. Не се усетих да го нулирам и на връщане.


Искам да отбележа, че на отиване карах максимално с 110 и за много кратки период 120, докато се усетя, че съм ускорил. Имах доволно много време и целта ми беше точно да карам по-икономично.

На връщане бързахме за училище и карах между 140 и 150, т.е доста по-бързо спрямо идване.

Никак не разбрах как изгорих 12 литра до София с толкова икономично за магистрала каране, просто още не мога да си го обясня. Излиза, че на връщане съм изгорил 14 литра с доста по-зверско каране.

Според вас нормално ли е?
Dacia Sandero 1.4 MPI E1(+ климатик и фарове за мъгла).
Dacia Logan MCV 1.5 DCi E2+
Аватар
penkomitev
Дачия маниак
 
Мнения: 444
Регистриран на: Нед Авг Нед, 23 Авг 2009 09:00:53 +0000, 2009 9:00 am
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Joro 01 » Сря Юни Сря, 30 Юни 2010 20:54:35 +0000, 2010 8:54 pm

Посока Пловдив-София е с повече и по-продължителни изкачвания където разхода няма как да е икономичен.
Посока София-Пловдив е с по-малко и там въпреки по-високите скорости ще даде малка разлика.
Когато пътувам по южния си маршрут наотиване София-Пловдив съм максимално натоварен и винаги бързам защото ми предстои да спирам в много градове докато стигна Бургас. Навръщане съм приключил и съм празен и не бързам и разхода не ми се различава от наотиване.
Това е. Законите на физиката и географския релеф са определящ фактор.
http://www.bardahl.bg/ _____________ http://www.prospeed.bg/ _____________ http://www.bardahloils.com/

Преди: Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988
Сега: МСV dCi+ 11.2007-361111 км. # LAGUNA III GrandTour 2.0 dСi GT/4Control - 2015 # KADJAR 4х4 1.6 dСi - 2016 и 2018 # TALISMAN 1.6 dCi Twin Turbo, INITIALE Paris/4Control
Аватар
Joro 01
Модератор
 
Мнения: 16697
Регистриран на: Вто Мар Вто, 04 Мар 2008 22:33:41 +0000, 2008 10:33 pm
Местоположение: около София
Автомобил: MCV Laureate dCi+LAGUNA 3 GrandTour dCi+

Мнениеот penkomitev » Сря Юни Сря, 30 Юни 2010 21:37:34 +0000, 2010 9:37 pm

Ясно, значи тези 12 литра са оправдани може би :П.

И все пак май ще се старая да взимам на баща ми MCV-то когато е възможно за дългите преходи, че въпреки, че реално си е товарна кола гори доста по-малко дори когато карам агресивно :D
Dacia Sandero 1.4 MPI E1(+ климатик и фарове за мъгла).
Dacia Logan MCV 1.5 DCi E2+
Аватар
penkomitev
Дачия маниак
 
Мнения: 444
Регистриран на: Нед Авг Нед, 23 Авг 2009 09:00:53 +0000, 2009 9:00 am
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Dragan_Trial » Сря Юни Сря, 30 Юни 2010 22:31:51 +0000, 2010 10:31 pm

penkomitev, 110км/ч не е икономична скорост. :) При дизела е важно да си под оборотите, при които турбината вдига налягане (1900об/мин = 80км/ч). При бензина просто няма икономична скорост - хахаха. :)

Joro01, първата чертичка вече изгасна, но диагностичният тест упорито се е закотвил на 50L. Опитите продължават, ще го дебна кога ще покаже 49 литра и почват сметките.

Днес с колегата Reload, инспирирани от тази тема, монтирахме диодни крушки с 7 LED-диода в габаритите. Ето ефекта с включени габаритни и къси светлини. Благодаря!

P.S.: Сярата няма способности на грес, парафинтие имат такива спосбности, но те пък замръзват първи. :)
Местоположение: София
Автомобил: Sandero I 1,5 dCi 85 hp 2010 / Lodgy II 1,5 dCi 115 hp 2019

Изображение
ИзображениеИзображение
Аватар
Dragan_Trial
Дачия маниак
 
Мнения: 3023
Регистриран на: Пон Яну Пон, 04 Яну 2010 21:18:03 +0000, 2010 9:18 pm
Местоположение: София, Стрелбище
Автомобил: Sandero 1,5 dCi 85hp 04/2010

Мнениеот exclusiveremix » Чет Юли Чет, 01 Юли 2010 08:53:57 +0000, 2010 8:53 am

Dragan_Trial написа:Днес с колегата Reload, инспирирани от тази тема, монтирахме диодни крушки с 7 LED-диода в габаритите. Ето ефекта с включени габаритни и къси светлини. Благодаря!

Е това е то крушка. Свети синю-бяло просто невероятно, а не някакво жълтеене. Драго колко ти излязоха крушките, лесно ли ги монтирахте и някаква разлика при каране има ли?
Ford Friesta 2008г. 1.4TDCI
Аватар
exclusiveremix
Дачия маниак
 
Мнения: 1419
Регистриран на: Пет Мар Пет, 26 Мар 2010 22:24:31 +0000, 2010 10:24 pm
Местоположение: Шумен/Варна
Автомобил: Ford Fiesta 1.4 TDCI 08г.

ПредишнаСледваща

Назад към Сандеро

  • Кой е на линия

    Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта