Здрасти KoLe4ko,
Имам чувството, че говориш за калобраните, които се намират ПРЕД задните гуми (на моята кола изглеждат
така, а на твоето Sandero II предполагам, че става дума за
тези).
Честно казано, на моята кола знам много добре как се закрепват тези калобрани -
метални гайки, но при новото Sandero просто не съм се заглеждал в тази подробност. Не са ли метални и при теб? Или не говорим за едни и същи калобрани?
Колкото до металните гайки, които аз си направих - те са
сложно-съставни компоненти. Основният елемент се нарича "нит-гайка" (аз работя в сервиз и не съм ги купувал, взех ги от колегите тенекиджии). Проблемът е, че нит-гайката е с нормална стъпка на резбата, а нашите шпилки (при Sandero I на предните калобрани) са с ненормална стъпка (защото са предвидени за кекавите пластмасови тапи, а не за метални гайки). Нит-гайката обаче има два проблема: а) Периферията и е много малка - наложи се да намеря подходяща шайба; б) няма глава и няма как да я навиеш - затова сложих по едно много късо болтче, с което да мога да навия сложно-съставния компонент на шпилката.
Ако ми обясниш по-точно с кой калобран имаш проблем ... ще измислим някакво решение.
