Дачия Форум

Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial

Хечбек

Re: Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial - калобрани

Мнениеот KoLe4ko » Сря Мар Сря, 19 Мар 2014 18:10:06 +0000, 2014 6:10 pm

Правилно си разбрал Драго.
Аз съм го казал, но изречението стана дълго и сега като го чета виждам, че не се разбира много добре.
Става въпрос точно за калобраните, които са ПРЕД задните гуми. Те са заводски и ги има на всички модели
Дачия Логан и Сандеро фаза 2, но ти това го знаеш по-добре от мене.

Закрепени са по на 3 шпилки с пластмасови тапи и ми се иска да ги сменя и шесте.

Мисля, че това което си направил е много добро подобрение и бих го предложил дори и в сервиза да го въведат.


П.П. Между другото се казвам Николай.
Изображение
Николай от София с
нова Дачия Сандеро II
от 27.07.2013 г.
Аватар
KoLe4ko
Дачия фен
 
Мнения: 67
Регистриран на: Пон Мар Пон, 10 Мар 2014 23:44:21 +0000, 2014 11:44 pm
Местоположение: гр. София
Автомобил: Dacia Sandero II 1.5 dci 90 k.c. FAP

Re: Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial

Мнениеот Dragan_Trial » Пет Мар Пет, 21 Мар 2014 23:08:53 +0000, 2014 11:08 pm

Ами Ники, освен да те успокоя, че не си единствен с този проблем... :)
Понеже от няколко дена карам едно служебно Sandero II като твоето, днес се загледах в калобраните пред задните гуми, или ако трябва да съм по-точен, в единствения десен калобран на това конкретно Sandero II, защото левият калобран е хванал крака. Като гледам пластмасовите подобия на тапи/гайки -> наистина си мисля, че съвсем скоро и десния калобран ще последва брат си... :)
Резбите на шпилките, към които се закрепят комичните пластмасови скрепителни елементи обаче пак са с някаква неузнаваема стъпка, така че да не може лесно да послтави стандартна стоманена гайка. По това отношение определено се наблюдава конструкторски регрес от Sandero I към Sandero II (при производство на близо 500 000 автомобила на година, всяка спестена стотинка води до + 5000 лева печалба, което значи, че ако се спестят по 5 лева от кола, печалбата ще стане + 25 000 000 лева за година - що па да не замениш металните гайки с пластмасови...). :)

Това
KoLe4ko написа:Мисля, че това което си направил е много добро подобрение и бих го предложил дори и в сервиза да го въведат.
е много самарянско, но за съжаление едва ли ще се случи наистина. Представи си, че оторизиран сервиз монтира метална гайка там, където от производителя е предивдено да бъде монтирана пластмасова щипка. Малко по-нагоре си говорихме за спестявания - нищо чудно да е спестено и количеството/качеството на боята за боядисване на тези шпилки, предвид по-мекия материал на гайката. След година-две тръгва една ръждичка по шпилката, тя се отчупва, става дупчица (слабо вероятно, но говорим за 500 000 случая на година, за 5 години са си 2,5 милиона случая - все няколко може и наистина да изгният и да направят дупка в подкалника), от там влиза вода в купето, намокря някой електрически щекер и изгарят няколко електорнни блока ... кое е виновен в случай на гаранционен автомобил -> производителя? Или оторизирания сервиз, който не е спазил предписанията за ремонт? Така че ... или нищо не прави, или си го направи сам .. :) Părerea mea...
Местоположение: София
Автомобил: Sandero I 1,5 dCi 85 hp 2010 / Lodgy II 1,5 dCi 115 hp 2019

Изображение
ИзображениеИзображение
Аватар
Dragan_Trial
Дачия маниак
 
Мнения: 3012
Регистриран на: Пон Яну Пон, 04 Яну 2010 21:18:03 +0000, 2010 9:18 pm
Местоположение: София, Стрелбище
Автомобил: Sandero 1,5 dCi 85hp 04/2010

Re: Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial

Мнениеот Dragan_Trial » Нед Апр Нед, 06 Апр 2014 01:38:23 +0000, 2014 1:38 am

И негативният опит е опит и то може би по-полезен и от положителния, така че ще ви разкажа какво ми се случи днес:

Още със самото събуждане ме загложди отново проблема с гасненето на радиото по време на стартиране на двигателя, което води до разпадане на Bluetooth връзката с телефона и съответно загубата на функцията HandsFree. Преди време бях монтирал един диод между захранването на левия електрически прозорец и захранването на радиото, който пращаше ток към радиото по време на стартиране на двигателя, но не позволяваше на тока към радиото (при ACC, първо положение на контактния ключ) да се върне към прозореца и да подаде контакт (второ положение на контактния ключ). Както виждате от филмчето в предишния пост, тогава имах успех и радиото не се гасеше по време на стартиране на двигателя, но няколко месеца след това радиото отново почна да гасне при стартер... Мина ми през акъла, че може просто да ми е "тръгнал" акумулатора, но реших, че трябва да вложа не просто аналитична, а здрава инженерна мисъл - ей това ми беше грешката... (да се оправдая, че си мислих, че проблемът идва от предизвикания от диода пад на напрежението)
Както ми приляга на титлата и професията, разрових електрическите схеми на контактния ключ и стигнах до иначе правилния извод, че влизащия в контактния ключ ток (краче 4) се разпределя както следва:
- При първо положение (ACC) към бушонно табло 1016, предпазител F38, който е 10А
- При второ положение (контакт) към други два предпазителя F02 и F26 в 1016
- При трето положение (стартер) към стартера
Проблемът идва от там, че пистите в контактния ключ са така направени, че когато ключа е в трето положение, захранването към радиото се прекъсва. Тези факти ми бяха известни още от много отдавна, но понеже нали уж от диода имам пад на напрежение ... реших да се направя на много умен и да направя отделно захранване на радиото през реле по време на стартиране на двигателя. Купихме с Марин (и той като мен пишман-инеженер) необходимите реле и кабел и започнахме разглобяването. (Лирично отклонение ... като ви тръгне на криво някоя работа ... оставете я за друг път.) При един от опитите бях оставил колата на първа предавка и разбира се като завъртя стартера колата потегли напред, предна дясна врата беше отворена, а пред нея имаше метално колче - резултатът е леко одраскана врата и доста яд. Както и да е ... продължаване (а не трябваше) с разглобяването. Пъкленият план беше да вземем + за управляващата верига на релето от кабела на контактния ключ, който отива към стартера, за да може релето да се затвори, когато стартера работи (тоест, когато имаме проблем) и в този момент да подаде така необходимия на радиото ток, за да може то да не изгасне. За да стигнем обаче до този кабел към стартера, трябваше да стигнем до буксата на контактния ключ. За цялото това разглобяване счупването на само една незначителна щипка на кората зад контактния ключ, загубата на не повече от литър пот и около 10мл кръв си е направо постижение. В крайна сметка постигнахме междинната си цел - сдобихме се с кабелче (тънкото червено кабелче вдясно), по което тече ток само когато стартерът се върти. Вързахме това кабелче към управляващата верига на реленцето (1,20 лева), а силовата верига вързахме директно през бушон от акумулатора към радиото. Тъй като релето е нормално отворено, идеята е когато стартерът се завърти, релето да се затвори и да пусна директен ток от акумулатора към радиото. На теория всичко е правилно, та дори и на практика се оказа, че е правилно - пробната лампа на изхода към радиото не гаснеше по време на стартиране, но въпреки това -> радиото отново гаснеше по време на стартиране на двигателя. Е в този момент се наведохме на мисълта, че падът на напрежение, който е саботирал работата на диода не е бил причинен от диода, а от ... отслабналата за 4 години 60Ah акумулаторна батерия RomBat. Направихме и ултимативния тест - вързахме кабел между + от акумулатора и радиото, стартирахме двигателя и ... то пак угасна по време на стартирането. Просто по време на стартиране напрежението на бордовата мрежа пада до близо 9V и ... радиото си гасне. Ако ще и 17 релета и 14 диода да сложа ... ефектът няма да е по-различен. Както и да е ... забавно беше да се поровим в колата, стигнахме и до няколко извода за електротехниката и живота като цяло! Оставихме вързан диода между управлението на електрическия прозорец и радиото, както си беше и преди, с перспектива, че някой ден ще си купя друг, по-мощен, акумулатор и тогава радиото ще работи без прекъсване по време на стартиране на двигателя, защото по-мощният и нов акумулатор няма да има такъв пад на напрежение.

Оригиналният ми заводски акумулатор е 60Ah със стартов ток 600A и с размери 242x175x190мм. За около 150-170 лева може да се намери акумулатор с капацитет дори 80Ah, стартов ток 750А и размери 278x175x190 (има място дори за 31см акумулатор в моето Sandero). Едва ли изръся такива пари за едното гаснещо за 2 секунди радио, но принципно в перспектива така... не е невъзможно.

Сглобяването налагаше доста неудобни, но неизбежни, пози...

Иначе има и няколко положителни неща, които се случиха напоследък на моето Sandero:
- Сдобих се с нови застраховки за периода 04/2014 - 04/2015 в ЗАД Алианц. На който му е интересно:
1. Гражданска отговорност + зелена карта = 204,82 лева;
2. Каско (за миналата година имам над 300% щетимост, затова цената е доста висока) = 559,06 лева;
3. Автоасистанс с покритие за Турция, Грузия и Армения за месец май 2014 = 17 лева (във връзка със скорошното ни пътуване до Армения и обратно)

- Успях да премахна досадното скърцане от подлакътника. Още миналата седмица ми направи впечатление, че скърцането е породено от триене между закопчалките на предните предпазни колани и стойката на подлакътника. През годините доста търкане и скърцане е паднало, но интересното е, че от противоположната страна на закопчалките (от страната към седалката) са залепени две мъхести лентички, които аз просто отлепих и залепих между закопчалките и стойката на подлакътника. По този начин между двете пластмаси застана това мъхче и скърцането изчезна! Трябваше все нещо позитивно да се случи днес...
Местоположение: София
Автомобил: Sandero I 1,5 dCi 85 hp 2010 / Lodgy II 1,5 dCi 115 hp 2019

Изображение
ИзображениеИзображение
Аватар
Dragan_Trial
Дачия маниак
 
Мнения: 3012
Регистриран на: Пон Яну Пон, 04 Яну 2010 21:18:03 +0000, 2010 9:18 pm
Местоположение: София, Стрелбище
Автомобил: Sandero 1,5 dCi 85hp 04/2010

Re: Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial

Мнениеот methtical » Нед Апр Нед, 06 Апр 2014 02:15:02 +0000, 2014 2:15 am

Като започнах да чета този пост и видях написаното за вратата си помислих, "Боже, какво ли е станало по-нататък". В крайна сметка излиза, че сте си играли напразно и не сте успяли да порутите други неща по хубавата по-млада сестричка на моя Санди! Лошото е, че вратата го е отнесла :( А това с мъхестите, още се чудя ква им е целта, при положение, че коланите като са закопчани поне при мен все още нещо щрака в самата закопчалка. И то е по-скоро от механизма в който влиза колана. Между другото, все още не мога да разбера, защо твоето Сандеро, което е с по-голям като кубатура мотор, пък и дизел със същите екстри е с 60aH акумулатор. Тва е безумие да сложат същия, като този който слагат в 1.4MPI... Поне според мен :/
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо!
Аватар
methtical
Дачия маниак
 
Мнения: 595
Регистриран на: Пет Авг Пет, 03 Авг 2012 15:45:31 +0000, 2012 3:45 pm
Местоположение: София
Автомобил: Dacia Sandero 1.4MPI 01/06/2009

Re: Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial

Мнениеот Dragan_Trial » Нед Апр Нед, 06 Апр 2014 08:48:17 +0000, 2014 8:48 am

Low cost .... Нали работи ...

Вратата не е толкова зле, може с паста да излезе.
Местоположение: София
Автомобил: Sandero I 1,5 dCi 85 hp 2010 / Lodgy II 1,5 dCi 115 hp 2019

Изображение
ИзображениеИзображение
Аватар
Dragan_Trial
Дачия маниак
 
Мнения: 3012
Регистриран на: Пон Яну Пон, 04 Яну 2010 21:18:03 +0000, 2010 9:18 pm
Местоположение: София, Стрелбище
Автомобил: Sandero 1,5 dCi 85hp 04/2010

Re: Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial

Мнениеот kbot » Нед Апр Нед, 06 Апр 2014 13:55:52 +0000, 2014 1:55 pm

Хареса ми! Не съжалявай за вратата. Знаеш, че сам си си го направил. Мен ме е яд като се появяват драскотини без да им знам произхода :D
А това с гасненето на радиото винаги съм го приемал като екстра - на стартера му трябва всяко милиамперче в този момент.
Би ли постнал снимка на релето, и откъде е купено, че ми трябва някакво подобно за други цели?
Аватар
kbot
Дачия маниак
 
Мнения: 1733
Регистриран на: Сря Дек Сря, 21 Дек 2011 11:15:49 +0000, 2011 11:15 am
Местоположение: София
Автомобил: Duster Е2 dCi 90кс 4х4 кожа TPMS DRL

Re: Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial

Мнениеот Dragan_Trial » Нед Апр Нед, 06 Апр 2014 16:30:12 +0000, 2014 4:30 pm

За драскотините ... тази е една от малкото, които аз съм си направил! :) Другите са доста повече, въпреки че винаги се стремя да спирам колата успоредно на тротоара, а не между две коли. Свиркай си.

Реленцето го взех от едно магазинче за електроника - М.П. Електроникс - в един безистен на Пиротска и Ботев на втория етаж, като реленцето + 2 метра 1,5 квадрата двужилен кабел струваха 3,80 лева, тоест реленцето е било 1,20 лева. Иначе ... обикновено автомобилно реле с 5 крачета (с възможност за работа като нормално отворено и нормално затворено). Ако го вържеш на клема 87 е нормално отворено, а ако го вържеш на клема 87а е нормално затворено.

Може би твоето радио няма Bluetooth и затова приемаш гасенето на радиото като екстра. Само че ако си чакал някъде с изгасен двигател, някой ти звънне, а междувременно ти се наложи да потеглиш ... връзката между радиото и телефона се разпада, настава една суматоха - сменяй скорости, изключвай bluetooth... Дразни ме и като сложа един животински акумулатор ... няма да посмее да гъкне! :twisted:
Местоположение: София
Автомобил: Sandero I 1,5 dCi 85 hp 2010 / Lodgy II 1,5 dCi 115 hp 2019

Изображение
ИзображениеИзображение
Аватар
Dragan_Trial
Дачия маниак
 
Мнения: 3012
Регистриран на: Пон Яну Пон, 04 Яну 2010 21:18:03 +0000, 2010 9:18 pm
Местоположение: София, Стрелбище
Автомобил: Sandero 1,5 dCi 85hp 04/2010

Re: Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial

Мнениеот Vitku » Пон Апр Пон, 07 Апр 2014 08:24:54 +0000, 2014 8:24 am

methtical написа:Между другото, все още не мога да разбера, защо твоето Сандеро, което е с по-голям като кубатура мотор, пък и дизел със същите екстри е с 60aH акумулатор. Тва е безумие да сложат същия, като този който слагат в 1.4MPI... Поне според мен :/
Безумието е, че на 1,4MPI са сложили такъв голям акумулатор. Иначе за малкото дизелче този акумулатор си е предодстатъчен. На моя Меган с K7M (1.6) оригиналният акумулатор бе Варта, 44AH, 400A стартов ток и работи безпроблемно 13 години. Така че на това двигателче 1.4 тоя акумулатор му е почти два пъти повече от необходимото.
Запали ли колата, вече няма значение какъв а акумулатора - тогава е важно какъв е алтернатора.

Така че ти му викаш "безумие", но румънцияте му викат "икономия от мащаба" - преценили са какъв е НАЙ-ГОЛЕМИЯТ акумулатор, който им трябва за тяхната гама за тази година и.... са си поръчали/договорили няколкостотин хиляди бройки, които влагат във всички произвеждани от тях модели. Удобно е и за монтажната линия, защото няма как да станах грешки, а "удобно" в производството означава спестени пари от грешки и/или допълнителен контрол.

Това е лесно да се направи, когато гамата ти почва от 75 коня и свършва на малко над 100..., ама то случайни работи няма.
Vitku
Дачия маниак
 
Мнения: 2700
Регистриран на: Пет Яну Пет, 22 Яну 2010 21:53:54 +0000, 2010 9:53 pm
Местоположение: Габрово
Автомобил: Mazda 5, 115HP, 6+1, 2007

Re: Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial

Мнениеот Dragan_Trial » Съб Апр Съб, 19 Апр 2014 00:01:02 +0000, 2014 12:01 am

На 15.04.2014г. колата ми навърши 4 годинки. Посрещна празника на 71479км (средно 18 000км на година) рано сутринта пред сервиза, защото съгласно сервизните предписания на 4 години (в моя случай) или на 90 000км се подменя ангренажният ремък на двигателя 1,5 dCi Euro 4.

Тъй като скоро ми предстои пътешествие от над 6000км, реших да комбинирам подмяната на ангренажния ремък и с техническо обслужване, въпреки че все още не бях изминал пълния сервизен интервал (11600км вместо 15000км от последното техническо обслужване). Пък така и така ще се дават пари, поне да са много - реших да поправя греховете си пред колата и да подменя спирачната течност и охладителната течност, които трябва да се подменят на всеки 3 години (тоест трябваше миналата година да ги подменя) или 90000км.

И така, рано сутринта оставих колата на колегите си от АутоФранс3000. "Оставих" е може би неуместна дума, защото в буквалния смисъл час по час бях в сервиза при момчетата, които работеха по колата. Освен стандартните двигателно масло, маслен, въздушен, горивен и климатичен филтри, бяха подменени ангренажният ремък с обтегача му (без водната помпа), пистовият ремък с обтегача му, охладителната течност (3 литра антифриз) и спирачната течност (500мл).
Честно казано, ангренажният ремък си изглеждаше като нов, но пистовият ремък беше поел в себе си доста миниатюрни камъчета и се беше понапукал - не очаквах да е в чак толкова лошо състояние. Спирачната течност нямаше вид на остаряла или зацапана, може би това е и причината масово тя да не се подменя, но реално никога не може да се знае колко точно вода е попила в себе си през годините, а това може да доведе до кипване и пропадане на спирачния педал - което обикновено става в най-неподходящия момент (наскоро се случи точно това с 5 годишния Hyundai i30 на една приятелка). На охладителната течност определено и беше рано за смяна (Mercedes-Benz препоръчва смяна чак при 250 000км или 10 години), но за протокола и тя беше подменена.

Занимах колегите и малко с проблемчетата, които съм открил по време експлоатацията на автомобила си. Още от съвсем нова чувам едно метално потропване при бавно движение по неравности с ниска скорост (обратен завой на павета) от предното окачване - не е някакъв особено проблем, нито пък за 4 години и 71 000км се е увеличило някакси. По окачването не се откриха никакви луфтове, съмненията ми за кормилна рейка бяха развенчани, защото този шум не е нехарактерен за Dacia и колегите в сервиза вече са пробвали с подмяна на рейката, но безуспешно. Прави ми впечатление, че десния външен кормилен накрайник е по-лесно подвижен от левия, но и в двата няма никаква хлабина, така че би било безсмислено да ги подменям. Както почти всяка друга Dacia, и моята скърцаше по време на натискане и отпускане на спирачния педал от задните спирачни накладки. Свалени бяха спирачните барабани (задните спирачни накладки си бяха като нови, не че предните не са де...), почистена беше прахта и леко се гресира между спирачните челюсти и ламарината зад тях. Сега вече няма скърцане при натискане и отпускане на спирачния педал, само че след поочистване на прахта се появи едно скърцане точно преди автомобила да спре на място (5км/ч -> 0км/ч), което досега го нямаше - дано да се оправи, че много ме дразни. Още едно нещо ми прави впечатление откакто колата е съвсем нова - дори още при първото ми качване зад волана. Тогава (на 15.04.2010г.) валеше страхотен дъжд/потоп и при първото потегляне колата се разтресе. Разбира се реших, че не съм свикнал със съединителя, пък и при второто потегляне такова притрисане вече нямаше. Само че, винаги когато е влажно и топло и колата ми е престояла повече от няколко часа в такова метеорологични условия (валяло е през деня и си тръгвам от работа при температури над 25 градуса), първото ми потегляне е неизменно свързано с разтрисане - все едно буксува съединителя. Това си остана мистерия както за мен, така и за сервиза. Проблемът обаче се проявява достатъчно рядко, че да не налага подмяна на каквото и да било. Ще си живея така.
Има и още нещо, с което ще трябва да си живея явно. Още преди няколко месеца, търсейки причината за един друг проблем (виж по-долу), ми направи впечатление, че има омасляване от EGR-клапана (клапан за рециркулация на отработили газове). Затова преди 2000км/2 месеца свалих EGR-клапана (вкъщи), но се оказа, че той не е замърсен изобщо. От тогава не бях гледал дали омасляването е още там ... е, там си е още, като погледнеш под двигателя при махната предпазна кора. Оказва се, че явно всички 1,5 dCi Euro 4 си омасляват около EGR-клапана - не ми пречи особено.
Пречи ми обаче едно звънтене, което се чува само на празен ход, когато двигателят е много добре загрял. Чува се като дупка в ауспуха, но такава не можахме да открием. В стремежа си да покажа на колегите от сервиза какво точно се чува, взех колата и карах около 15км в центъра на София, за да загрея колата достатъчно, но понеже денят беше мразовит, така и не можах да загрея достатъчно и колата така и не скръцна. Съмнявам се да се е самооправила и се разбрахме, че пак ще е я докарам в сервиза, когато се разскърца пак. Яд ме е малко (доста), че не поиска да си прояви тази магария. :)

Цялата процедура в сервиза ми струваше 600 лева, но ако не броим отстъпката ми за служител и няколко работни операции, които така и не ми фактурираха ( шуробаджанащина :) ), цената щеше да е около 700-750 лева с ДДС. Следващото техническо обслужване е насрочено при пробег 86479км. Вероятно ще го направя на 85 000км и следващото ще е на 100 000км - чудесна прогресия съм планувал просто, живот и здраве.

Определено съм много доволен от колата за тези 4 години и 71500км. Средният ми разход за целия пробег е 4,8 л/100км дизел (смятано на база всеки зареден литър в резервоара върху всеки изминат километър с автомобила - не според бордовия компютър), което според мен си е чудесен резултат. Малко е шумничко в интериора, пета предавка е доста къса и на извънградско разхода не е толкова нисък, но като цяло -> колата ми е доставяла досега само положителни емоции и реално много положителни емоции нямаше да са възможни, ако я нямах. :)

Твърдо съм решил да я възнаградя за службата и с един нов акумулатор Exide 72Ah 720A, който да замени работещия перфектно оригинален акумулатор 60Ah 600A, за да може да не ми гасне радиото по време на стартиране на двигателя и съответно да не ми се разпада Bluetooth-връзката с телефона. Но това ще стане след като се върнем от Армения...
Местоположение: София
Автомобил: Sandero I 1,5 dCi 85 hp 2010 / Lodgy II 1,5 dCi 115 hp 2019

Изображение
ИзображениеИзображение
Аватар
Dragan_Trial
Дачия маниак
 
Мнения: 3012
Регистриран на: Пон Яну Пон, 04 Яну 2010 21:18:03 +0000, 2010 9:18 pm
Местоположение: София, Стрелбище
Автомобил: Sandero 1,5 dCi 85hp 04/2010

Re: Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial

Мнениеот ninan1974@abv.bg » Съб Апр Съб, 19 Апр 2014 08:43:20 +0000, 2014 8:43 am

Имаш ли снимка на стария ангренажен ремък?
ninan1974@abv.bg
Дачия маниак
 
Мнения: 559
Регистриран на: Нед Дек Нед, 23 Дек 2012 10:23:18 +0000, 2012 10:23 am
Местоположение: Буpгас
Автомобил: Dacia Sandero 1.5dci 68hp vetren

Re: Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial

Мнениеот Dragan_Trial » Съб Апр Съб, 19 Апр 2014 09:59:22 +0000, 2014 9:59 am

Не. Много ли ти трябва? Мога да измъкна някой от сервиза, ако е важно...
Местоположение: София
Автомобил: Sandero I 1,5 dCi 85 hp 2010 / Lodgy II 1,5 dCi 115 hp 2019

Изображение
ИзображениеИзображение
Аватар
Dragan_Trial
Дачия маниак
 
Мнения: 3012
Регистриран на: Пон Яну Пон, 04 Яну 2010 21:18:03 +0000, 2010 9:18 pm
Местоположение: София, Стрелбище
Автомобил: Sandero 1,5 dCi 85hp 04/2010

Re: Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial

Мнениеот ninan1974@abv.bg » Съб Апр Съб, 19 Апр 2014 10:44:06 +0000, 2014 10:44 am

Не!Исках да го погледна ако го имаш!Не търси щом нямаш!
ninan1974@abv.bg
Дачия маниак
 
Мнения: 559
Регистриран на: Нед Дек Нед, 23 Дек 2012 10:23:18 +0000, 2012 10:23 am
Местоположение: Буpгас
Автомобил: Dacia Sandero 1.5dci 68hp vetren

Re: Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial

Мнениеот Stoyan05 » Съб Апр Съб, 19 Апр 2014 12:57:04 +0000, 2014 12:57 pm

Драго можеш ли да пуснеш разбивка на това коя операция колко струва ?
:D
Изображение
Изображение
Изображение
Аватар
Stoyan05
Дачия маниак
 
Мнения: 1361
Регистриран на: Пет Авг Пет, 20 Авг 2010 17:47:52 +0000, 2010 5:47 pm
Местоположение: гр.София
Автомобил: DACIA SANDERO 1.2 16V LPG LANDI RENZO

Re: Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial

Мнениеот Joro 01 » Съб Апр Съб, 19 Апр 2014 13:28:39 +0000, 2014 1:28 pm

ninan1974@abv.bg написа:Не!Исках да го погледна ако го имаш!Не търси щом нямаш!

Можеш да видиш мойте - viewtopic.php?p=48624#p48624
http://www.bardahl.bg/ _____________ http://www.prospeed.bg/ _____________ http://www.bardahloils.com/

Преди: Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988 # MCV dCi+ 11.2007-11.2024
Сега: LAGUNA III GrandTour 2.0 dСi AT6-2010 # LAGUNA III GrandTour 2.0 dСi GT/4Control-2015 # KADJAR 4х4 1.6 dСi-2016 и 2018 # TALISMAN 1.6 dCi Twin Turbo, INITIALE Paris/4Control
Аватар
Joro 01
Модератор
 
Мнения: 16819
Регистриран на: Вто Мар Вто, 04 Мар 2008 22:33:41 +0000, 2008 10:33 pm
Местоположение: около София
Автомобил: LAGUNA 3 GrandTour 2.0 dCi+ АТ6

Re: Dacia Sandero 1.5 dCi 85 hp - Dragan_Trial

Мнениеот exclusiveremix » Съб Апр Съб, 19 Апр 2014 13:40:22 +0000, 2014 1:40 pm

За Exide (точно този модел) мога само хубави думи да кажа.И двете коли са оборудвани с този акумулатор и нямат никакви проблеми.Ако беше възможно,в сценика щяхме да сложим 75Аh,но стойката ни пречеше.При мен 1 бройка с намалението ми излиза точно 200лв с 3 години гаранция.
Ford Friesta 2008г. 1.4TDCI
Аватар
exclusiveremix
Дачия маниак
 
Мнения: 1418
Регистриран на: Пет Мар Пет, 26 Мар 2010 22:24:31 +0000, 2010 10:24 pm
Местоположение: Шумен/Варна
Автомобил: Ford Fiesta 1.4 TDCI 08г.

ПредишнаСледваща

Назад към Сандеро

  • Кой е на линия

    Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта