Привет Колеги,
Относително нов собственик съм на Дъстър с горепосеченият мотор, а именно 1.6SCe 115hp с газ от завода, колата е произведена 2017.
Та към темата вчера вечерта се появи тъй наречената кардиограма, свързана с проблем в електрониката.
Замерих акумулатора, 12.0V на загасен двигател, зарежда до 14.2V при запален мотор.
Според мен е малко слабичко, като се има предвид старт\стоп системата.
Отделно от това се загуби хидравликата на волана, отчетливото виене на електрическата помпа на хидравликата също го няма.
Замерих напрежението на буксата на помпата, до нея достигат едва 11.8V, пръснах с WD и двете букси и захранващата и на помпата, но промяна няма.
А и да допълня включих набързо elm327, учудващо няма нови грешки, все пак е най-евтината диагностика, която може да намериш.
Дали помпата си е заминала или напрежението от акумулатора е прекалено малко, предполагам винаги мога да измоля някого за един читав акумулатор и да се провери, но ми е интересно хората с повече опит на какво мнение са.