от Joro 01 » Вто Сеп Вто, 07 Сеп 2021 13:29:23 +0000, 2021 1:29 pm
Да, дойде им акъла да върнат старата концепция, защото те хубаво спряха първото МСV, но го замениха с Лоджи и Докер, а по-късно незнайно защо пуснаха чисто фамилно комби като МСV като и трите модела са просто в други ниши.
Лоджито беше най-близо, но с тази грозна задница с калници и стопове го убиха.
JOGGER-а - да, до предните врати е 1:1 със Сандеро/Логан ІІІ и правилно, за спестяване на производствени разходи.
Стъпката от 4 см. назад е ОК, както оформените задни светлини, които не намаляват широчината под 5-тата врата.
Всичко това е добре изпълнено и заимствано.
Лошото е - да се подготвим за крайната цена с най-високо ниво на оборудване, каквото повечето от нас си поръчваме като за лична употреба, а не за бизнеса. Там със сигурност отиваме към 40 000 лв., т.е. позиционирани под Дъстър.
А това е последния влак -
В началото на идната година към гамата ще се присъедини и хибриден модел, който със 140-те си коня ще е най-мощният Jogger. На практика колата ще получи цялото задвижване от хибридното Clio E-Tech, включително 1.6-литровия бензинов мотор и специалната многорежимна трансмисия, разработена първоначало от Renault за Формула 1. Хибридът ще е и единствената версия с автоматични скорости. Батерията ще е с капацитет 1.2 кВтч, което според Dacia позволява при 80% от градските пътувания колата да бъде в изцяло електрически режим.
с ДВГ с нормален 4-цилиндров 1.6 16V двигател + E-Tech + автоматични скорости.
http://www.bardahl.bg/ _____________
http://www.prospeed.bg/ _____________
http://www.bardahloils.com/Преди: Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988
Сега: МСV dCi+ 11.2007-361111 км. # LAGUNA III GrandTour 2.0 dСi GT/4Control - 2015 # KADJAR 4х4 1.6 dСi - 2016 и 2018 # TALISMAN 1.6 dCi Twin Turbo, INITIALE Paris/4Control